« 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 25 26 »
Փետրվարի 2-ին Երևանի հ. 45դպրոցի VIIIԱ և VIIIԱ դասարանների սովորողները ներկայացրին ՀՀ պետական խորհրդանիշներին նվիրված դաս:
Դասը սկսվեց ՀՀ օրհներգի կատարմամբ՝ հոտնկայս, հայացքներն ուղղված դեպի ՀՀ դրոշն ու զիանշանը: Դասի ընթացքում մեկնաբանվեցին «նշան» և «խորհրդանշան» հասկացությունները, ապա անդրադարձան պետական խորհրդանիշերի գաղափարին: Նշեցին, որ դրանք խորհրդանշում են պետության քաղաքացիների վերաբերմունքն իրենց պետության հանդեպ՝ հարգանքը, նվիրվածությունը, հպարտությունը և այլն:Պետական խորհրդանիշներն արտացոլում են տվյալ պետության պատմությունը, ապագայի տեսլականը և կարևորագույն արժեքները:
Դասն ավարտվեց «իմ Հայաստան» երգով:
|
Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցին նվիրված միջոցառումների շրջանակում հոկտեմբերի 22-ին բաց դաս և տեղեկատվություն անցկացվել նվիրված ազգերի ցեղասպանություններին 8-րդ (բ) դասարանում: Դասը վարեց պատմության ուսուցչուհի Ա.Բաղդասարյանը: Նա ներկայացրեց Հայոց Մեծ Եղեռնը, խոսեց այլ ժողովուրդների ցեղասպանությունների մասին. Սեյֆո, հոլոքոստ, մեգալի, ռուանդական, կամբոջական: Դասի ընթացքում ուսուցչուհին խոսեցին «ցեղասպանություն» հասկացության մասին, համարելով այն մեծագույն հանցագործություն մարդկության հանդեպ: Նշվեց, որ հայոց ցեղասպանությունը մարդկության պատմության մեջ անպատիժ մնացած ոճրագործություն է:
Դասի ընթացքում վեր հանվեցին
1.Ցեղասպանության իրականացման պատճառները:
2. Առաջադեմ հասարակայնության արձագանքը, զայրույթն ու բողոքը ընդդեմ օսմանյան իշխանության, ինչպես նաև, մեծ տերությունների վարած քաղաքականության:
3. Ինքնապաշտպանական մարտերը 1915թ. (Վան, Սուետիա, Շապին-Գարահիսար, Մուշ-Սասուն, Ուրֆա և այլուր):
Ողջ դասի ընթացքում ցուցադրվեցին ուսումնական նյութեր ՏՀՏ-ների միջոցով:
Ուսուցչուհին ներկայացրեց և վերլուծեց.
1. «ցեղասպանություն» եզրույթի հեղինակ Ռաֆայել Լեմկինին և ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեայի կողմից ընդունված միջազգային փաստաթղթերը:
2. 1948 թ. դեկտեմբերի 9 «Ցեղասպանության հանցագործության կանխարգելման և դրա պատժի ենթարկելու մասին» համաձայնագիրը:
3. 1968թ. նոյեմբերի 26 «Կոնվենցիա ռազմական հանցագործությունների և մարդկության դեմ հանցագործությունների նկատմամբ վաղեմության ժամկետի մասին» հայտնի փաստաթուղթը:
|
Վերջին դասը կյանքում հիշվող ամենալավ և հույզերով լի տոներից է, որն ուղեկցում է մարդուն ողջ կյանքի ընթացքում: Հենց այդ օրն է, երբ ասվում են այն բոլոր չասված խոսքերը, որոնք տարիներ շարունակ գաղտնի են պահվել, հենց այդ օրն է, երբ ուսուցիչները միայն հաճելի խոսքեր են ասում իրենց սաներին, հուզվում և արտասվում նրանց հետ: Երևանի հ.45 հիմնական դպրոցի շրջանավարտներն ուրախ էին, որ ավարտում են դպրոցը , որ իրենց կյանքում բացվելու է մի նոր էջ, բայց միևնույն ժամանակ տխուր էին, որ հրաժեշտ են տալիս սիրելի դպրոցին, ուսուցիչներին: Նրանք անցկացրեցին վերջին դասը` իրենց երախտիքի խոսքն ասելով ուսուցիչներին, դպրոցի տնօրեն Մ. Փաշայանին և իրենց սիրելի դասղեկ Սեդա Գասպարյանին: Շրջանավարտներին նոր կյանք մտնելու ճանապարհին բարեմաղթանքի խոսքեր ասացին տնօրեն Մ. Փաշայանը, ուսուցիչներն ու ծնողները:
Բարի ե՛րթ քեզ, սիրելի՛ շրջանավարտ:
Հավատացե՛ք ձեր ուժերին ու շենացրե՛ք մեր երկիրը:
Категория: բաց դասեր |
Просмотров: 823 |
Добавил: 123654 |
Дата: 27.05.2015
|
2015թ. մայիսի 8-ին 8ա դասարանում անցկացվեց բաց դաս նվիրված Հայրենական մեծ պատերազմում ֆաշիստական Գերմանիայի դեմ տարած ԽՍՀՄ ժողովուրդների հաղթանակի 70-ամյակին:Դասը վարում էր պատմության ուսուցչուհի` Ա. Բաղդասարյանը: Դասի ընթացքում ուսուցչուհին խոսեց Հայրենական մեծ պատերազմի մասին, ներկայացրեց պատերազմի հիմնական փուլերը և կարևորեց առանձնահատկությունները, պատմեց հերոս-քաղաքների մասին, նշեց հետաքրքիր դրվագներ:
Սովորողները ներկայացրեցին հայ ժողովրդի մասնակցությունը Հայրենական մեծ պատերազմում, նշեցին գեներալներին, մարշալներին, հերոսներին ու նրանց փառավոր մարտական ուղին:
Մեծ հուզմունքով ընթերցեցին ռազմաճակատից զինվորների գրած նամակները:
Դասի ընթացքում ցուցադրվեցին հետաքրքիր դրվագներ պատերազմի ընթացքից:
Ա. Բաղդասարյանը նշեց, որ մայիսը հայ ժողովրդի համար հաղթանակների ամիս է, այնուհետև խոսեց Շուշիի ազատագրման մասին:
Դասն ավարտվեց Մեծ հաղթանակին նվիրված հերոսական երգով:
Категория: բաց դասեր |
Просмотров: 718 |
Добавил: 123654 |
Дата: 17.05.2015
|
2015թ. ապրիլի 16-ին բաց դաս անցկացվեց VIII ա դասարանում, նվիրված Մեծ եղեռնի 100-ամյակին: Դասը վարում էր պատմության ուսուցչուհի` Ա.Բաղդասարյանը: Դասի ընթացքում ուսուցչուհին և սովորողները խոսեցին «ցեղասպանություն» հասկացության մասին, համարելով այն մեծագույն հանցագործություն մարդկության հանդեպ: Նշվեց, որ հայոց ցեղասպանությունը մարդկության պատմության մեջ անպատիժ մնացած ոճրագործություն է:
Դասի ընթացքում վեր հանվեցին
1.Ցեղասպանության իրականացման պատճառները
2. Առաջադեմ հասարակայնության արձագանքը, զայրույթն ու բողոքը ընդդեմ օսմանյան իշխանության, ինչպես նաև, մեծ տերությունների վարած քաղաքականության
3. Ինքնապաշտպանական մարտերը 1915թ. (Վան, Սուետիա, Շապին-Գարահիսար, Մուշ-Սասուն, Ուրֆա և այլուր):
Ողջ դասի ընթացքում ցուցադրվեցին ուսումնական նյութեր ՏՀՏ-ների միջոցով:
Սովորողների կողմից կազմվեց պաստառ «Ցեղասպանության հետևանքները» թեմայով:
Աշխարհի քարտեզի վրա անմոռուկներ փակցրեցին այն պետությունների տեղում, որոնք ճանաչել ու դատապարտել են հայոց ցեղասպանությունը:
Դասի վերջում ուսուցչուհին խոսեց «ցեղասպանություն» եզրույթի հեղինակ Ռաֆայել Լեմկինի մասին, ներկայացրեց ՄԱԿ-ի Գլխավոր ասամբլեայի կողմից ընդունված միջազգային փաստաթղթերը:
- 1948 թ. դեկտեմբերի 9 «Ցեղասպանության հանցագործության կանխարգելման և դրա պատժի ենթարկելու մասին» համաձայնագիրը:
- 1968թ. նոյեմբերի 26 «Կոնվենցիա ռազմական հանցագործությունների և մարդկության դեմ հանցագործությունների նկատմամբ վաղեմության ժամկետի մասին»:
Սովորողները «Ցեղասպանությունը չարիք է» պաստառի վրա իրենց դատապարտող խոսքն արտահայտելով` աշխարհի երկրներին կոչ արեցին ճանաչելու հայոց ցեղասպանությունը:
Категория: բաց դասեր |
Просмотров: 657 |
Добавил: 123654 |
Дата: 22.04.2015
|
8ա դասարնում անգլերենի ուսուցչուհի Գ. Մկրտչյանը կազմակերպել էր բաց դաս «Տոներ և ավանդույթներ» թեմայով:
Դասն սկսվեց Լոնդոնի տեսարժան վայրերի նկարագրությամբ: Երեխաներն այն ներկայացրին որպես մի կախարդական աշխարհ, գեղեցիկ և խաղաղ հեքիաթային մի քաղաք` հինավուրց ամրոցներով , կանաչապատ, մաքուր խնամված այգիներով: Երեխաների կարծիքով Լոնդոնն առաջատար քաղաք է իր արվեստով, առևտրով, կրթությամբ, ժամանցային վայրերով, նորաձևությամբ, առողջապահությամբ, մասնագիտական ծառայություններով, գիտությամբ, տուրիզմով և տրանսպորտով, որոնք քաղաքը դարձնում են առավել հայտնի: Այնուհետև սահուն անցում կատարվեց անգլիական (զուգահեռ նաև հայկական) տոներին ու տոնակատարություններին, սովորույթներին: Սովորողներնը հերթով անդրադարձան
Վալենտինի օր
Մայրության և գեղեցկության օր
Զատիկ
Սուրբ ծնունդ և Ամանոր
տոներին, գեղեցիկ անգլերենով ձևակերպեցին շնորհավորանքներ և բարեմաղթանքներ տարբեր տոների առթիվ: Տոները ներկայացվում էին երկխոսությունների միջոցով, իսկ Վալենտինի օրվա կապակցությամբ բացվեց Վալենտինի տուփը, և կարդացին երխաների կողմից պատրաստված մի քանի բացիկ: Արարողությունը ավարտվեց համապատասխան տոնին նվիրված երգի կատարումով:
Երեխաները անգլիացիներին բնորոշեցին որպես հումորով մարդիկ , որոնք կարող են սրամտել այս կամ այն առիթով, միևնույն ժամանակ անհարգալից չլինել ու պահել տակտի զգացումը: Անգլիական ավանդույթները չոր դատողություն են պահանջում' զրուցելիս վերջնական տեսակետներ երբեք չեն հայտնում: Անգլիացիների լավագույն գովասանքը <<վատ չէ>> արտահայտությունն է, որը վերամբարձ ու խիստ է հնչում: Նրանք իրենց զգացմունքները ցույց չեն տալիս, չնայած դրան, բավականաչափ շփվող են:
Դասիարակչական այս նոտայի պահին ուսուցչուհին անդրադարձավ նաև առհասարակ վատ սովորույթներին և խոսեց դրանցից խուսափելու և զգուշանալու մասին:
Դասի ժամանակ կատարվեց նաև խմբային աշխատանք մտածող գլխարկների մեթոդով և կազմվեց պրիզմա: Ամբողջ դասն ացավ միայն սահուն անգլերենով: Սովորողները տպավորված էին:
Категория: բաց դասեր |
Просмотров: 848 |
Добавил: 123654 |
Дата: 31.03.2015
|
|