« 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 25 26 »
Դասն իր բնույթով սովորական չէր: Այն նվիրված էր մեզ համար ամենաթանկ էակներին` մայրերին: Դասի առանցքն էր կազմում Բորիս Եմելնովայի «Мамины руки» պատմվածքը: Ուսուցչուհին պահանջեց, որ աշակերտները լինեն ուշադիր և կատարեն ճիշտ եզրահանգումներ, քանի որ թեման շատ ուսանելի է ու դաստիարակչական:
Դասը սկսվեց համանուն ֆիլմի դիտումով: Աշակերտները համեմատեցին ֆիլմից ստացած տպավորությունները պատմվածքի հետ: Ընթերցեցին ընտրված հատվածները: Ուսուցչուհին հարցերուվ բացահայտեց սովորողների վերաբերմունքը պատմվածքի հերոսուհու` Մաշայի վարքագծին: Հնչեցին բավականին հետաքրքիր քննադատական ու կարծես արդեն ձևավորված համոզմունքներից բխող կարծիքներ: Կատարվեց բառային աշխատանք «руки» , «белоручка» բառերով:
Իմաստավորման փուլում սովորողները հատվածներով պատմեցին, իսկ հետո, ստեղծագործաբար փոփոխելով պատմվածքի սյուժեն, դերային կատարումներով բեմադրեցին այն, որին հաջորդեց ուսուցչուհու հետ համատեղ մայրիկի, տատիկի ու Մաշայի միջև դրսևորված փոխհարաբերությունների վերլուծական գծապատկերի կազմումը:
Անակնկալ էր աշակերտների ձեռքով պատրաստած մաղթանքներով լի բացիկների վահանակը` նվիված մայրիկների տոնին: Որից հետո դիտեցին ուսուցչուհու պատրաստած անակնկալ շնորհանդեսը` երեխաների ու մայիկների համատեղ նկարներով:
Դասի բոլոր փուլերում ուսուցչուհին, ելնելով դասի նպատակներից, իրականացնում էր տարբեր բնույթի բառային աշխատանքներ, իսկ կշռադատման փուլին համարժեք տրվեց հանձնարարություն . ավարտել «Ես արդեն գիտեմ…» արտահայտությունը:
Դասն ավարտվեց հայ գրողների մայրական թեմայով բանաստեղծություններով :
Մայրության ու գեղեցկության տոնին նվիրված այս դասն իսկապես արտասովոր էր` հուզական, դաստիար
ակչական ու գեղարվեստական առումներով:
|
11.03.2014թ. քիմիայի ուսուցչուհի Ա.Կարապետյանը 9ա դասարանում կազմակերպեց բաց դաս «Կերակրի աղ» թեմայով :
Դասի նպատակն էր
ա/ Կերակրի աղի մասին աշակերտ ների գիտելիքների համակարգում և ամփոփում
բ/ Կերակրի աղի կիրառման ոլորտների և մարդկային օրգանիզմի վրա ազդեցության դիտարկում, պատմաաշխարհագրական փաստերի քննարկում
գ/ Աշակերտների մոտ գիտելիքների հմտության և կարողության ձևավորում
դ/ Աշխարհագրություն, կենսաբանություն, պատմություն, գրականություն առարկաների միջև միջառարկայական կապերի բացահայտում
Դասի սկզբում աշակերտները ներկայացրին խմբային հետազոտության արդյունքները`զեկուցումները: Զեկուցումներում մանրանասնորեն ներկայացրին քիմիայի միջառարկայական կապերը դպրոցում ուսուցանվող այլ առարկաների` գրականության, աշխարհագրության, պատմության, կենսաբանություն հետ: Սովորողների բացատրությունները զուգորդվում էին սալիկահանդեսի ցուցադրմամբ: Խմբերը փորձնական ճանապարհով պարզեցին կերակրի աղի որակական բաղադրությունը և կատարեցին թեստային աշխատանք: Անրադարձան նաև աղի կիրառություններին, դրա օգտակար և վնասակար ազդեցություններին: խմբերի աշխատանքն ավարտվեց աղի մասին ժողովրդական ասացվածքներով: Վերջում կատարվեց անդրադարձ և ինքնագնահատում: Ուսուցչուհին ամփոփեց կատարված աշխատանքներն ու գնահատեց բոլորին:
|
11.03.2014թ. կենսաբանության ուսուցչուհի Գ. Սահրադյանը կազմակերպել
էր բաց դաս «Ծաղկավոր բույսերի օրգաններ: Ծաղիկ» թեմայով:Դասի նպատակն էր ուսուցանել ծաղկի կառուցվածքը, նրա դերը բնության
մեջ և մարդու կյանքում:Ձևավորել սովորողների մոտ պատկերացում ծաղկի` որպես բազմացման
օրգանի, որից առաջանում են պտուղներ և սերմեր: Զարգացնել գեղագիտական
դաստիարակությունը բնության նկատմամբ,անդրադառնալ բնապահպանական հարցերին: Դասի
նշանաբանն էր` «Մարդ, մի փնտրիր գեղեցկությունն անկյանք նյութի մեջ:
Շուրջդ նայիր ու կտեսնես հրաշք, որ պարզ հոլովումով կոչվում է
ծաղիկ»: Դասի խթանման փուլում ուսուցչուհին մտագրոհի մեթոդով ամփոփեց բույսերի
վեգետատիվ և գեներատիվ օրգաննեը, նրանց ֆունկցիաները, ներկայացրին ծաղկի
գլխավոր և օժանդակ օրգանները և դրանց դերը: Իմաստավորման փուլն սկսվեց Սոլոուխինի խոսքերի մեջբերումով, որից
հետո Պ.Չայկովսկու «Ծաղիկների վալս»-ի երաժշտության ներքո պատմեցին լեգեդներ
ծաղիկների մասին: Դասահարցումը կատրավեց սալիկահանդեսի ցուցադրմանը զուգահեռ:Պատմեցին ծաղկաբույլերի, ծաղկեփնջերի, ծաղիկների ժամացույցների
մասին, բացատրեցին ծաղիկների բանաձևը, ներկայացրին բնության պահպանության
խնդիրները Հայաստանում: Սովորողները պատրաստել էին հանելուկներ ու
տեղեկություններ զարմանահրաշ ծաղիկների մասին: Կշռադատման փուլում սովորողները 1.
պարզեցին ծաղկի փոշոտման
երույթի
էությունը 2.
նշեցին իրականացման
եղանակները 3.
համեմատեցին միջատներով
և քամու միջոցով փոշոտվող ծաղիկները 4. կատարեցին լաբորատոր
աշխատանք «Թարմ ծաղիկների բնութագիրը» 5.
լուծեցին գլուխկոտրուկ 6.
կատարեցին թեստային
աշխատանք
Վերջում նշեցին ծաղիկների դերը բնության մեջ և մարդու կյանքում:
|
Ռուսաց լեզվի
ուսուցչուհի Ն.
Մարտիրոսյանը V(գ)
դասարանում կազմակերպել էր բաց
դաս ««Цветик - семицветик» հեքիաթի ամփոփում» թեմայով: Դասի
նպատակն էր
կատարելագործել սովորողների ընկալված թեման
պատմելու, վերարտադրելու կարողությունը, ընդլայնել
նրանց գիտելիքները Վ.Կատաևի ստեղծագործությունների շրջանակներում: Նպաստել երեխաների
բարոյական դաստիարակությանը ըստ «Կյանքը տրված
է բարի
գործերի համար»
նշանաբանի:
Դասը սկսվեց
գրողի` Վ.
Կատաևի կյանքի
և ստեղծագործական գործունեության ներկայացմամբ, որից հետո
սովորողները անդրադարձան
Հեքիաթի ժանրի
առանձնահատկություններին և
լրացրեցին հեքիաթի
բնորոշ գծերը
ներկայացնող աղյուսակը:
Երեխաները սկզբում
հակիրճ պատմեցին «Цветик-семицветик» հեքիաթը, հետո
ամբողջ դասարանով
պատրաստեցին կախարդական
ծաղիկն ու
հեքիաթի հերոսների
հետ կիրառեցին
դրանց կախարդական
ուժը տարբեր
նպատակներով ու
լրացրին աղյուսակը:
Վերջում երեխաները
գնահատեցին հերսուհու
վարքը տարբեր
իրադրություններում և
կատարեցին կարևոր
եզրահանգումներ: Դասը
հարուստ էր
երևակայական ու
գործնական դերային
խաղով. երեխաները
կպցրեցին կոտրված
ծաղկամանը, իսկ
հյուսիսային բևեռում
հայտնվելով ներկայացրեցին բևեռային միջավայրը
և գլոբուսի
վրա ցույց
տվեցին այն:Գնդակով խաղալիս
ամրապնդեցին հոմանիշներն ու հականիշները: Վերջում դիտեցին հատված
համանուն մուլտ
ֆիլմից :
|
Փետրվարի 26-ին (II դասաժամ)
IV
Ա դասարանում կազմակերպվեց բաց դաս`«Մայրենի» առարկայից, դասվար` Այվազյանի
ղեկավարությամբ: Դասի թեման «Յոթ սարից, յոթ
ձորից այն կողմ» թեմայի ամփոփումն էր:
Դասի ընթացքում երեխաներն
անրադարձան ժողովրդական բանահյուսության տեսակների պարզաբանմանը: Արտահայտեցին տարբեր
կարծիքներ հեքիաթի մասին, խոսեցին հեքիաթի ծագման մասին:Անցում կատարվեց «Յոթ սարից, յոթ ձորից այն կողմ» վահանակին, որի օգնությամբ աշակերտները ներկայացրին բաժնում ընդգրկված ստեղծագործությունները: Կատարվեցին
զույգային և խմբային աշխատանքներ, խաչբառի լուծում: Կշռադատման փուլում երեխաները կատարեցին
դատողություններ` ի՞նչ գիտեին, ի՞նչ զգացին,
ի՞նչ սովորեցին հեքիաթներից: Դասի ընթացքում երեխաները ցուցաբերեցին ակտիվություն
և հետաքրքրություն թեմայի շուրջ:
|
14.02.2014թ. III(ա) դասարանում դասվար` Ալվարդ Եղիազարյանը կազմակերպել էր բաց դաս «Մայրենի» առարկայից` «Ճանապարհորդ գորտը» թեմայով:Դասի սկզբին երեխաները ներկայացրին գրական ժանրերը` բանաստեղծություն, պատմվածք, առակ, հեքիաթ, նրանց առանձնահատկությունները, որին ըստ դասի նպատակի (գրավոր խոսքի զարգացում, փոխադրության նախապատրաստում` կռահման մեթոդով) հաջորդեց փոխադրության տեքստի շարադրմանը ներկայացվող պահանջների մասին ուսոցչի բացատրությունը: Այնուհետև սովորողները տեքստի բովանդակությունը պատկերող պաստառի վրա շարժական գորտերով վերարտադրեցին տեքստն ու լրացրեցին համանուն աղյուսակը: Դիտեցին հատված «Ճանապարհորդ գորտը» մուլտֆիլմից և կատարեցին բառային աշխատանք: Ընկալման փուլում սովորողները ելնելով վերնագրից փորձում էին կռահել տեքստի բովանդակությունը, հարց ու պատասխանի միջոցով պարզում հեքիաթում տեղի ունեցող դեպքերի հետագա ընթացքը և հերոսների գործողությունների հաջորդականությունը: Կշռադատման փուլում ուսուցչի պահանջով երեխաները ներկայացնում էին իրենց մտորումներն ու վերաբերմունքը իրական կյանքի մասին: Դասը հաջողված էր, դինամիկ և ուսանելի:
|
|