2013թվականի ապրիլի 22-ին Երևանի հ.45 հիմնական դպրոցի դահլիճում տեղի ունեցավ "Հրաժեշտ այբբենարանին” խորագրով միջոցառումը
IԱ դասարանի դասվար` Անուշ Սարգսյանի
ղեկավարությամբ: Երեխաներից յուրաքանչյուրը հանդես եկավ ողջույնի խոսքով:Հանկարծ բեմում
հայտնվեց Անգետիկը, գտավ մի գիրք և հրավիրց իր սիրելի ընկերներին` Անբան Հուռիին, Քաջ
նազարին, Անխելք մարդուն, Սուտլիկ Որսկանին, Կառլսոնին, Ալիսի աղվեսին, Բազիլո կատվին,
որ միասին ճանաչեն գտնված գիրքը: Բայց հերոսները չկարողացան ճանաչել, և ահա եկավ Չիկարելին:
Նախ ուղղեց հերոսների վարքը. չի կարելի սուտ
խոսել, չի կարելի պարծենկոտ լինել, չի կարելի ագահ ու շատակեր լինել: Երեխաները գտան
մի ասացվածք. "Լավ է գիտունին լինել գերի, քան անգետին` սիրելի”: Հետո եկավ Գիտունիկը,
Անգետիկից վերցրեց գիրքը և ցույց տվեց երեխաներին: Երեխաները միաբերան ասացին իրենց
ծանոթ գրքի անունը` "Այբբենարան”: Գիտունիկը մեծարեց "Այբբենարան”-ը` որպես լույիսի
ու գիտության բանալի: Հնչեցին ուրախ երգեր` նվիրված դպրոցին, մեսրոպյան տառերին, "Այբբենարան”-ին,
Հայաստան երկրին:
|
2013թ.
ապրիլի 19-ին Երևանի հ.45 հիմնական դպրոցում
տեղի ունեցավ ժամանակակից մանկագիր Սուրեն Մուրադյանի կյանքին ու գրական ժառանգությանը
նվիրված միջոցառում, որը կազմակերպել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Արմինե
Հակոբյանը: Միջոցառմանը մասնակցում էին 5գ դասարանի աշակերտները: Սովորողների
շուրթերից հնչեցին գրողի բանաստեղծությունները, թևավոր խոսքերն ու ազնվության, արդարության
դասերը, որոնք բանաստեղծը պատգամում է եկող սերունդներին: Բանաստեղծի գործերը թափանցում
ու ջերմացնում էին մանուկների հոգիները, և նրանք մեծ ոգևորությամբ էին բեմադրում Ս.
Մուրադյանի ստեղծագործությունները, պատմում մանկագրի կյանքի ու աշխատանքային գործունեության,
ստացած մրցանակների ու մեդալների մասին: Միջոցառմանը հնչեցին նաև մանկագրի խոսքերով
գրված մի շարք երգեր, որոնք նույնպես կատարում էին աշակերտները երաժշտության ուսուցչուհի
Անի Հարությունյանի նվագակցությամբ: Իսկ 5-րդ <<գ>> դասարանցիների ջանքերով
բեմադրած պար-ներկայացումը, որը համահունչ էր Սուրեն Մուրադյանի մանկական գործերին,
մեծ ոգևորությամբ ընդունվեց հանդիսատեսի կողմից և նոր շունչ հաղորդեց արդեն իսկ հրաշալի
միջոցառմանը:
Միջոցառումն ուսուցանող էր. այն սովորեցնում էր լինել
բարի, ազնիվ, արդար, սիրել աշխատանքը, ուսումը, հարգել մեծերին…
Միջոցառումն ավարտվեց բանաստեղծի՝ վերջերս գրված բանաստեղծությամբ.
Իմ մահից հետո որքա՜ն ծաղիկներ դեռ պիտի բացվեն,
Իմ մահից հետո որքա՜ն նոր երգեր պիտի թևածեն,
Իմ
մահից հետո որքա՜ն մանկիկներ պիտի աշխարհ գան,
Իսկ
ես չեմ լինի, ավա՜ղ, չեմ լինի…
|
11.04.2013
Երևանի հ.45 դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում IIIԱ դասարանի սովորողները
դասվար Լիլիթ Այվազյանի ղեկավարությամբ ներկայացրեցին «Մեծն Թումանյան» միջոցառումը: Հանդիսությունը սկսվեց «Հայը»
շարքին պատկանող, մեր մեծերին լուսաբանող, Թումանյանին նվիրված հատվածով, որին
հաջորդեց բանաստեղծի կյանքն ու գործունեությունը ներկայացնող թումանյանական տողերով համեմված շնորհանդեսը: Երեխաները ներկայացրին քառատողերի ու մտքերի
գեղեցիկ ընտրանի: Այդուհետ երաժշտության տակ
եկան լոռեցու հանդերձանքով «ծերունիները» ,
ծալապատիկ նստեցին ընկուզենու ծառի տակ , զրուցեցին, մի թաս «գինի» խմեցին, մեծավարի խրատեցին փոքրերին "Ապրե°ք, երեխե°ք,բայց մեզ պես չապրեք”:
Յուրահատուկ էր երեխաների մոտեցումը Թումանյանի
հեքիաթներին: Սկզբում մունետիկիները ի լուր աշխարհի հայտարարեցին թագավորի
հրովարդակը թագավորի կողմից համոզիչ սուտ հորինելու մասին. հաղթողի ընծան
թագավորության կեսն էր: Հետո բոլոր հեքիաթների
հերոսները` Քաջ Նազարը, Անբան Հուռիի մայրը, Կիկոսը, անխելք մարդը,
շտապեցին թագավորական պալատ` իրենց սուտը ներկայացնելու: Դեպքերն ընթանում էին հեքիաթների ոճին և երեխաների
պատկերացումներին համապատասխան: Հանդիսատեսը մի
պահ մոռացել էր, որ դերասանները III դասարանի երեխաներ
են:
Սովորողների դերասանական ձիրքը, ասմունքը, հեքիաթին բնորոշ հագուստները, բեմի
ձևավորումը, ուրախ երգն ու պարը պարգևեցին հաճելի պահեր և բարձր
տրամադրություն:
|
Մարտի15-ին հանրակրթական դպրոցներից առաջինը Երևանի հ. 45 դպրոցում մեկնարկեց Ֆրանկոֆոնիային նվիրված միջոցառումների սկիզբը: Գարուն, խինդ ու ծիծաղ էր լցվել դպրոցի դահլիճը, ուր երեխաները վարպետորեն
ներկայացրին դպրոցի ֆրանսերենի ուսուցչուհիներ
Ռուզան Ադոյանի, Անժելա Բաբելյանի , Նունե Սաքանյանի կազմակերպած "Ֆրանսիան
արվեստի սիրտն է” միջոցառումը: "Կոշկավոր կատուն” հեքիաթի
հյուրերն էին արվեստի տարբեր ճյուղերի ներկայացուցիչներ, որոնք Մարկիզ Կարաբասին զարմացրին ու հիացրին "Տիկնիկների պարով”, "Կարմենի
կրքոտ պարային կատարումով, Էլեն Սեգարայի և Անդրեա Բոչելլիի զուգերգերի չքնաղ ներկայացումներով: Յուրատեսակ հմայքով էր լեցուն նաև բալետային թեթև պարը: Ողջ միջոցառման ընթացքում
դահլիճում թևածում էր վարժ ֆրանսերենով աշակերտների խոսքը, ֆրանսիացիներին հատուկ գողտրիկ
ժպիտն ու անսահման սերը:Այս միջոցառումը մի անգամ ևս հավաստեց, որ տարիների հոլովույթի
մեջ ֆրանսերենի դասավանդման ու տարածման կարևորությունը դպրոցում ոչ միայն չի խամրել,
այլև շարունակում է նոր ոգով ծաղկել: Նման միջոցառումները հերթական անգամ փաստում են
հայ-ֆրանսիական հարաբերությունների անխախտ բարեկամություն
|
Փետրվարի 28-ին լրացավ Սումգայիթյան Ջարդերի 25 տարին: Ուսուցիչներ` Ս Գևորգյանի և Ս. Պողոսյանի ղեկավարությամբ Երևանի հ.45 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտները դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում ներկայացրեցին և դատապարտեցին 1988 թվականի փետրվարի 26-29-ին ադրբեջանական իշխանությունների փաստացի աջակցությամբ և ԽՍՀՄ ղեկավարության թողտվությամբ Ադրբեջանական ԽՍՀ Սումգայիթ քաղաքում տեղի են ունեցած հայերի զանգվածային ջարդեր, որոնք իրենց դաժանությամբ
ցնցեցին
համաշխարհային հանրությանը: Ներկաները մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին բոլոր նրանց հիշատակը, ում արժանապատվությունը ոտնահարվել էր ողբերգական այդ
օրը:
Միջոցառման ընթացքում կարմիր գծի պես անցնում էր այն այն ուղերծը,
որ յուրաքանչյուր հայ Սումգայիթի մասին ճշմարտությունը պետք է իմանա այնպես, ինչպես Համայն մարդկությունը` Նյուրնբերգյան դատավարության մասին , որպեսզի հնարավոր լինի խուսափել մի նոր «դարչնագույն ժանտախտից»:
|
Այսօր` 26.02.2013թ. , Մայրենի լեզվի միջազգային օրվա առթիվ
Երևանի հ.45
դպրոցում անցկացվեց միջոցառում` «Անաղարտ պահենք մեր մայրենին» խորագրով: Սովորողների ելույթը հագեցած էր այն գիտակցությամբ , որ ազգի լինելիությունը պայմանավորված է լեզվով և հավատով:
Այդ գաղափարի խոր գիտակցումն է, որ մեր ազգին, ի տարբերություն հնագույն շատ ազգերի, փրկել է ոչնչացումից:
Հայոց
լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Արմինե Սահակյանի ջանքերով դահլիճը «շնչում էր» մայրենիով: 5 և 6-րդ դասարանի աշակերտները
ներկայացրեցին հայ գրերի պատմական ուղին` այն համեմելով հայոց լեզվի մասին հայ և օտարազգի մեծերի ասույթներով, բանաստեղծություններով: Անդրադար ձան նաև ազգային գրապահոցի` Մատենադարանի գանձերին`ընդգծելով վերջինիս
դերն ու նշանակությունը հայ իրականության մեջ:
|
|