XVI- XVII դդ. թուրք-պարսկական պատերազմները, թուրք պարսկական տիրապետության հետևանքները հայ ժողովրդի տ
Խթանման փուլում մտագրոհի միջոցով կատարվեց հին դասի հիշեցում
Իմաստի ընկալման կատարվեց անհատական հարցում:
Քարտեզի օգնությամբ ցույց տրվեց Օսմանյան Թուրքիայի և Սեֆյան պարսկաստանի առաջացումը, պատերազմական գործողություննրի ուղղությունները Հայաստանի առաջին և երկրորդ բաժանման սահմանային գծերը:
Վենի <տրամագիր> վարժության օգնությամբ վեր հանվեց Հայաստանի առաջին և երկրորդ բաժանումների նմանություններն ու տարբերությունները:
Կշռադատման փուլում սովորողները կարողանան մեկնաբանել և ներկայացնել դասի կարևոր դրույթները, իրադարձությունների զարգացման ժամանակագրական ընթացքը: Քարտեզի օգնությամբ ցույց տվեցին այն սահմանները, որոնք ձևավորվեցին Հայաստանի բաժանման արդյունքում և ըստ որի Հայաստանը բաժանվեց երկու հատվածի` Արևմտյան և Արևելյան:
Դասն անցավ դինամիկ սովորողների ակտիվ մասնակցությամբ: Դասը հաջողված էր: