23.04.2013թ. Երևանի հ.45 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ "Ում նվիրեմ
սրտիկս” խորագրով միջոցառումը, որը կազմակերպել էր IԲ դասարանի դասվար`
Մարգարիտա Մուրադյանը` իր սաների հետ: Ճաշակով
ու գեղեցիկ ձևավորված դահլիճում փոքրիկները հրաժեշտ տվեցին "Այբբենարան”-ին: Երեխաներն
իրենց փոքրիկ սրտիկներն էին "նվիրում” մայրիկներին, հայրիկներին, հայերենի առաջին ուսուցչին`
Մաշտոցին, ուսուցիչներին, ընկերներին, հարազատ մարդկանց, եռագույն դրոշին ու անկախ հայրենիքին: Աշակերտներից մեկը խոստացավ
լավ սովորել և իր սրտիկը նվիրեց դպրոցի տնօրեն` Մ. Փաշայանին: Ագահ մարդը չտեղավորվեց սրտիկում և դուրս մնաց, քանի որ աշխարհում փողից
շատ ավելի կարևոր բաներ կան: Ապա աշակերտները իրենց մեծ սրտիկը նմանեցրին քաղաքին,
որտեղ դպրոց, հիվանդանոց, այգիներ կան: Բայց
փոքրիկների` անծայրածիր օվկիանոսի նմանվող սրտիկներում էլի տեղ մնաց, ու դա էլ որոշեցին
պահել Երկիր մոլորակի համար: Երեխաները մեծ ոգևորությամբ էին բաժանում իրենց
սրտիկները, որն ուղեկցվում էր գեղեցիկ արտասանությամբ ու մանկական երգերուվ: Միջոցառումն ուսանելի էր և փոքրիկներին սովորեցնում
էր սիրել հայրենիքը. դպրոցը, ծնողներին, ՀՀ խորհրդանիշերը:
|
2013թվականի ապրիլի 22-ին Երևանի հ.45 հիմնական դպրոցի դահլիճում տեղի ունեցավ "Հրաժեշտ այբբենարանին” խորագրով միջոցառումը
IԱ դասարանի դասվար` Անուշ Սարգսյանի
ղեկավարությամբ: Երեխաներից յուրաքանչյուրը հանդես եկավ ողջույնի խոսքով:Հանկարծ բեմում
հայտնվեց Անգետիկը, գտավ մի գիրք և հրավիրց իր սիրելի ընկերներին` Անբան Հուռիին, Քաջ
նազարին, Անխելք մարդուն, Սուտլիկ Որսկանին, Կառլսոնին, Ալիսի աղվեսին, Բազիլո կատվին,
որ միասին ճանաչեն գտնված գիրքը: Բայց հերոսները չկարողացան ճանաչել, և ահա եկավ Չիկարելին:
Նախ ուղղեց հերոսների վարքը. չի կարելի սուտ
խոսել, չի կարելի պարծենկոտ լինել, չի կարելի ագահ ու շատակեր լինել: Երեխաները գտան
մի ասացվածք. "Լավ է գիտունին լինել գերի, քան անգետին` սիրելի”: Հետո եկավ Գիտունիկը,
Անգետիկից վերցրեց գիրքը և ցույց տվեց երեխաներին: Երեխաները միաբերան ասացին իրենց
ծանոթ գրքի անունը` "Այբբենարան”: Գիտունիկը մեծարեց "Այբբենարան”-ը` որպես լույիսի
ու գիտության բանալի: Հնչեցին ուրախ երգեր` նվիրված դպրոցին, մեսրոպյան տառերին, "Այբբենարան”-ին,
Հայաստան երկրին:
|
|